Brand Flip

Kód: 09231230

Brand Flip

Autor Marty Neumeier

In the 13 years since Marty Neumeier wrote The Brand Gap, the gulf between business strategy and customer experience has finally begun to shrink. Many companies have bridged the gap to build powerful brands, radically differentiat ... celý popis

26.68

Bežne: 31.01 €

Ušetríte 4.33 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 5 - 9 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Brand Flip

Nákupom získate 69 bodov

Anotácia knihy

In the 13 years since Marty Neumeier wrote The Brand Gap, the gulf between business strategy and customer experience has finally begun to shrink. Many companies have bridged the gap to build powerful brands, radically differentiating their products and doubling down on design. But even the most successful haven't read the full memo. The rise of branding, now fueled by social media, has placed the future of companies firmly in the hands of customers. This is the brand flip, a pan-industry judo throw that's taking down some companies and raising others to the status of superstars. In this refreshingly clear book, Neumeier shows you how to make the leap to a consumer-driven future using a mixture of advice and tools presented in a lively graphic format. You'll learn how to make the flip from selling features to selling experience, from cost-based pricing to relationship-based pricing, from value protection to value creation, and from satisfaction to empowerment. And, thanks to Neumeier's fast-paced whiteboard format, you'll learn it all in less time than it takes to read through Facebook's latest privacy update. The choice today is simple: Flip or be flipped.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

Na knihu zľava pre
ISIC/ITIC držiteľov

26.68

Obľúbené z iného súdka


Môžete nám veriť - sme držiteľmi niekoľkých prestížnych certifikátov dlhodobej zákazníckej spokojnosti.


Osobný odber Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Žilina a 383 dalších

Copyright ©2008-19 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieMapa stránok


Môj účet: Prihlásiť sa

Doručenie:

Unikátne kníhkupectvo s najširšou ponukou kníh na Slovensku. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Doručenie už od 2.89 €
Rýchle dodanie s DHL

Nachádzate sa: