Brandwashed / Najlacnejšie knihy
Brandwashed

Kód: 04428299

Brandwashed

Autor Martin Lindstrom

Marketing visionary Martin Lindstrom has been on the front lines of the branding wars for over twenty years. In "Brandwashed", he turns the spotlight on his own industry, drawing on all he has witnessed behind closed doors, exposi ... celý popis

32.62

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Brandwashed

Nákupom získate 83 bodov

Anotácia knihy

Marketing visionary Martin Lindstrom has been on the front lines of the branding wars for over twenty years. In "Brandwashed", he turns the spotlight on his own industry, drawing on all he has witnessed behind closed doors, exposing for the first time the full extent of the psychological tricks and traps that companies devise to win our hard-earned money. "Brandwashed" is a shocking insider's look at how today's global giants conspire to obscure the truth and manipulate our minds, all in service of persuading us to buy. Lindstrom reveals eye opening details such as: how advertisers and marketers target children at an alarmingly young age - starting when they are still in the womb, what heterosexual men really think about when they see sexually provocative advertising, how marketers and retailers stoke the flames of public panic and capitalize on paranoia over diseases, extreme weather events, and food contamination scares, the first ever evidence proving how addicted we all are to our iPhones and our Blackberrys, and how certain companies, like the maker of one popular lip balm, purposely adjust their formulas in order to make their products chemically addictive, and much, much more.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

32.62

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: