Kód: 01309293
V roku 1995 napísal Ivo Toman knihu Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost. Za krátky čas sa stala najpredávanejšou knihou v oblasti priameho predaja v Čechách a na Slovensku. Predalo sa jej viac ako 120 000 kus ... celý popis
4.60 €
Bežne: 15.81 €
Ušetríte 11.21 €
Nákupom získate 12 bodov
V roku 1995 napísal Ivo Toman knihu Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost. Za krátky čas sa stala najpredávanejšou knihou v oblasti priameho predaja v Čechách a na Slovensku. Predalo sa jej viac ako 120 000 kusov. Teraz ju pre vás Ivo Toman upravil a nahovoril na CD. Ani po 15-rokoch na nej nemusel nič meniť. Len vám na konci pridal ako bonus jednu prekvapivú myšlienku. Tá vám odhalí hlavné príčiny väčšiny neúspechov v sieťovom predaji. Obsah: 1. Prečo práve MLM? 2. Budovanie siete. 3. Sedem úloh sponzora: Vlastný cieľ. 4. Menný zoznam. 5. Plánovanie času. 6. Pozvanie. 7. Predajný rozhovor. 8. Dosledovanie. 9. Námietky a argumentácia. 10. Pozitívne myslenie. 11. Bonus. Čo v pôvodnej knihe nebolo a čo rozhoduje o úspechu.
Zaradenie titulu Knihy po česky Ostatní Média Média
4.60 €
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )
Nachádzate sa: