New Rules of Marketing and PR / Najlacnejšie knihy
New Rules of Marketing and PR

Kód: 24423790

New Rules of Marketing and PR

Autor David Meerman Scott

The seventh edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, packed with new and updated information In the Digital Age, marketing tactics seem to change on a day-to-day basis. As the ways we comm ... celý popis


Momentálne nedostupné

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe New Rules of Marketing and PR

Anotácia knihy

The seventh edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, packed with new and updated information In the Digital Age, marketing tactics seem to change on a day-to-day basis. As the ways we communicate c

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: