Kód: 02780710
Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje jeho veľkosť, rast, segmenty a potreby i záujmy zákazníkov, analyzuje ko ... celý popis
Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.
Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje jeho veľkosť, rast, segmenty a potreby i záujmy zákazníkov, analyzuje konkurenčnú schopnosť, ich podiel a ciele na trhu, rast konkurenčných výrobkov, služieb a segmentov, ich výrobnú kvalitu i obchodnú podnikateľskú činnosť. Uvádza optimalizáciu použiteľných zdrojov v marketingovom mixe a stratégií. Publikácia definuje podnikateľské poslanie, prináša jasnú víziu súčasnej a budúcej podnikateľskej činnosti odbytovej organizácie, identifikuje podnikateľské zámery odbytu, zahŕňa vzájomne súvisiace úlohy manažmentu, určuje a definuje sféry ich pôsobnosti. Charakterizuje postavenie a štruktúr
Zaradenie knihy Knihy po slovensky Ostatní
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )
Nachádzate sa: