Zbierka testov pre 7. ročník ZŠ slovenský jazyk a literatúra s podrobnými rozbor / Najlacnejšie knihy
Zbierka testov pre 7. ročník ZŠ slovenský jazyk a literatúra s podrobnými rozbor

Kód: 00054355

Autor Renáta Lukačková

Moderná učebná pomôcka na precvičenie vedomostí zo slovenského jazyka, slohu a literatúry podporuje praktické zvládnutie učiva v súlade so školskou reformou a novou učebnicou Slovenský jazyk pre 7. ročník základných škôl/2. ročník ... celý popis

7.60

Bežne: 9.34 €

Ušetríte 1.74 €

Skladom u dodávateľa
Odosielame do 2 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Zbierka testov pre 7. ročník ZŠ slovenský jazyk a literatúra s podrobnými rozbor

Nákupom získate 19 bodov

Anotácia knihy

Moderná učebná pomôcka na precvičenie vedomostí zo slovenského jazyka, slohu a literatúry podporuje praktické zvládnutie učiva v súlade so školskou reformou a novou učebnicou Slovenský jazyk pre 7. ročník základných škôl/2. ročník 8-ročných gymnázií. Zbierka úloh rozvíja a zdokonaľuje zručnosti a schopnosti žiakov nevyhnutné na získanie čitateľskej gramotnosti prostredníctvom práce s vecnými aj umeleckými textami. Čitateľská gramotnosť je kľúčová nielen v predmete slovenský jazyk, ale aj v ostatných predmetoch a vzdelávaní všeobecne, pretože žiak má vedieť rôzne druhy textu nielen správne prečítať, ale aj vnímať jeho obsah, orientovať sa v ňom a rozumieť mu, vyhľadať potrebné informácie, odlíšiť dôležité od menej dôležitých, posúdiť a využiť získané informácie – vyvodiť príčiny, súvislosti a vzťahy, pochopiť symbolickú rovinu textu a umelecké prostriedky, vysvetliť ich obsah (pri umeleckých textoch) atď. testy precvičujú oblasti: slovné druhy a gramatické kategórie, vetná skladba, zvuková rovina jazyka a pravopis, významová a lexikálna rovina jazyka , tvarová rovina jazyka, sloh, literárne druhy, štruktúra diela a umelecké jazykové prostriedky, komunikácia v spoločnosti a komunikačné situácie.   Podrobné rozbory úloh žiakovi ponúkajú vysvetlenia, návody a rady, ako postupovať pri riešení. Rozbory sú neoceniteľnou pomôckou pre žiaka pri domácej príprave, pretože • nabádajú k pozornému a sústredenému čítaniu textu, • radia, na čo sa má žiak pri riešení úlohy sústrediť, čo si uvedomiť, • pri náročnejších úlohách odporúčajú postupnosť krokov a upozorňuje na prípadné chyby, • povzbudzujú a jemne vedú, ako si poradiť s rôznymi typmi úloh, • vysvetleniami podporujú skutočné pochopenie učiva. Správne odpovede v závere knihy umožňujú žiakovi kontrolovať si svoju prácu samostatne, prípadne s pomocou rodiča alebo učiteľa.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po slovensky Učebnice a odborná literatura Základní školní výuka Opakování a souhrny

7.60