Building Brand Communities / Najlacnejšie knihy
Building Brand Communities

Kód: 24510963

Building Brand Communities

Autor Charles Vogl

An authentic brand community is more than just people buying your product or working alongside one another. This book articulates the critical roles of mutual concern, common values, and shared experiences in creating fiercely loy ... celý popis

28.96

Bežne: 31.46 €

Ušetríte 2.50 €


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Building Brand Communities

Nákupom získate 71 bodov

Anotácia knihy

An authentic brand community is more than just people buying your product or working alongside one another. This book articulates the critical roles of mutual concern, common values, and shared experiences in creating fiercely loyal customer and collabo

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management

28.96

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: