Fifty Strategies to Boost Cognitive Engagement: Creating a Thinking Culture in the Classroom (50 Teaching Strategies to Support Cognitive Development) / Najlacnejšie knihy
Fifty Strategies to Boost Cognitive Engagement: Creating a Thinking Culture in the Classroom (50 Teaching Strategies to Support Cognitive Development)

Kód: 21373892

Fifty Strategies to Boost Cognitive Engagement: Creating a Thinking Culture in the Classroom (50 Teaching Strategies to Support Cognitive Development)

Autor Rebecca Stobaugh

Transform your classroom culture from one of passive knowledge consumption to one of active learning and student engagement. In this well-researched book, author Rebecca Stobaugh shares how to build a culture of thinking that emph ... celý popis

30.19

Bežne: 37.30 €

Ušetríte 7.12 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 9 - 13 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Fifty Strategies to Boost Cognitive Engagement: Creating a Thinking Culture in the Classroom (50 Teaching Strategies to Support Cognitive Development)

Nákupom získate 74 bodov

Anotácia knihy

Transform your classroom culture from one of passive knowledge consumption to one of active learning and student engagement. In this well-researched book, author Rebecca Stobaugh shares how to build a culture of thinking that emphasizes essential 21st c

Parametre knihy

30.19

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: