Kód: 04010224
Rethinking the Sales Force: Redefining Selling to Create and Capture Customer Value
Subtitled }Redefining Selling To Create And Capture Customer Value{, this title looks at how sales forces can rethink and redesign their stategies.
36.71 €
Bežne: 43.05 €
Ušetríte 6.34 €
Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Rethinking the Sales Force: Redefining Selling to Create and Capture Customer Value
Nákupom získate 91 bodov
Anotácia knihy
Subtitled }Redefining Selling To Create And Capture Customer Value{, this title looks at how sales forces can rethink and redesign their stategies.
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
Management & management techniques
- Celý názov: Rethinking the Sales Force: Redefining Selling to Create and Capture Customer Value
- Autor: Neil Rackham
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Pevná
- Počet strán: 320
- EAN: 9780071342537
- ISBN: 0071342532
- ID: 04010224
- Nakladateľ: McGraw-Hill Education - Europe
- Hmotnosť: 610 g
- Rozmery: 234 × 160 × 28 mm
- Dátum vydania: 05. February 1999
Obľúbené z iného súdka