Sensory Marketing Aspects: Priming, Expectations, Crossmodal Correspondences & More / Najlacnejšie knihy
Sensory Marketing Aspects: Priming, Expectations, Crossmodal Correspondences & More

Kód: 17315279

Sensory Marketing Aspects: Priming, Expectations, Crossmodal Correspondences & More

Autor Peter Lintelle

Sensory marketing is on the rise. The subconscious, non-rational influences on consumer behavior and perception are studied more and more. The key words for this are priming, expectations, sensation transference, crossmodal corres ... celý popis

283.57


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Sensory Marketing Aspects: Priming, Expectations, Crossmodal Correspondences & More

Nákupom získate 697 bodov

Anotácia knihy

Sensory marketing is on the rise. The subconscious, non-rational influences on consumer behavior and perception are studied more and more. The key words for this are priming, expectations, sensation transference, crossmodal correspondences and embodiment.

Parametre knihy

283.57

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: