New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media / Najlacnejšie knihy
New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media

Kód: 12472222

New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media

Autor Paul Gillin, Geoffrey A. Moore

The influence of bloggers, podcasters, and users of other social media is profoundly disrupting the mainstream media and marketing industries. "The New Influencers" explores these forces and looks at the changes they have initiate ... celý popis

14.74

Bežne: 18.26 €

Ušetríte 3.52 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 9 - 13 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media

Nákupom získate 36 bodov

Anotácia knihy

The influence of bloggers, podcasters, and users of other social media is profoundly disrupting the mainstream media and marketing industries. "The New Influencers" explores these forces and looks at the changes they have initiated.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

14.74

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: