Customer-Centric Marketing / Najlacnejšie knihy
Customer-Centric Marketing

Kód: 05188777

Customer-Centric Marketing

Autor Neil Richardson, Jon James, Neil Kelley

There are two major parallel challenges facing businesses today: how to adapt to the changes of fragmenting markets, hyper-competition and over-supply; and how to grow a business whilst practising recognisably sustainable practice ... celý popis

39.02


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Customer-Centric Marketing

Nákupom získate 96 bodov

Anotácia knihy

There are two major parallel challenges facing businesses today: how to adapt to the changes of fragmenting markets, hyper-competition and over-supply; and how to grow a business whilst practising recognisably sustainable practices. To address these challenges companies must seek to add customer-value. Customer-centric Marketing shows readers how sustainable development practices and digital marketing techniques work naturally together to add value leading to improved customer satisfaction, better professional relationships and increased effectiveness.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

39.02

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: