Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications, Second Edition / Najlacnejšie knihy
Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications, Second Edition

Kód: 04427035

Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications, Second Edition

Autor Clarke Caywood

A guide to PR and communications - updated with the social media and brand-reputation tools and techniques. It concludes with a section on the future of the industry-developing issues, trends and roles of public relations and inte ... celý popis

78.86

Bežne: 92.77 €

Ušetríte 13.91 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications, Second Edition

Nákupom získate 195 bodov

Anotácia knihy

A guide to PR and communications - updated with the social media and brand-reputation tools and techniques. It concludes with a section on the future of the industry-developing issues, trends and roles of public relations and integrated communications.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

78.86

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: