Measuring Customer Experience / Najlacnejšie knihy
Measuring Customer Experience

Kód: 04771543

Measuring Customer Experience

Autor Philipp Klaus

Now, more than ever, customer experience plays a pivotal role in the success and longevity of a company. But with changing customer expectations and competitive threats, how well will companies rise to meet their demands and expec ... celý popis

53.05


Skladom u dodávateľa
Odosielame do 4 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Measuring Customer Experience

Nákupom získate 131 bodov

Anotácia knihy

Now, more than ever, customer experience plays a pivotal role in the success and longevity of a company. But with changing customer expectations and competitive threats, how well will companies rise to meet their demands and expectations? Measuring Customer Experience offers a simple but thorough guide on how to master the challenges of the market, and also how to deliver superior performance through effective customer experience management. Based upon rigorous scientific tools and data from a multitude of global studies, this highly practical book is ideal for businesses who want to know how to implement and measure successful customer experience strategies.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

53.05

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: