Advertising Concept Book / Najlacnejšie knihy
Advertising Concept Book

Kód: 01016511

Advertising Concept Book

Autor Pete Barry

Inclding chapters on interactive advertising and integrated advertising, this edition contains fifty specially drawn new illustrations of key campaigns. It covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the ... celý popis

27.41

Bežne: 35.71 €

Ušetríte 8.29 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Advertising Concept Book

Nákupom získate 68 bodov

Anotácia knihy

Inclding chapters on interactive advertising and integrated advertising, this edition contains fifty specially drawn new illustrations of key campaigns. It covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

27.41

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: