Service Fanatics: How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way / Najlacnejšie knihy
Service Fanatics: How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way

Kód: 09032421

Service Fanatics: How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way

Autor James Merlino

Featuring customer service case studies, as well as invaluable insight from C-level executives at top corporations in various industries, this book provides actionable lessons for any manager and business leader beyond healthcare. ... celý popis

35.21

Bežne: 41.42 €

Ušetríte 6.22 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Service Fanatics: How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way

Nákupom získate 87 bodov

Anotácia knihy

Featuring customer service case studies, as well as invaluable insight from C-level executives at top corporations in various industries, this book provides actionable lessons for any manager and business leader beyond healthcare.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Książki po angielsku Medicine Medicine: general issues Medical profession

35.21

Obľúbené z iného súdka



Osobní odběr Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 59,99 € a
máte doručení zdarma.

Twoja lokalizacja: