Starbucks Brand / Najlacnejšie knihy
Starbucks Brand

Kód: 02099429

Starbucks Brand

Autor Silke Specht

Scholarly Research Paper from the year 2009 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,7, University of Southern Denmark, language: English, abstract: This project assignment s ... celý popis

37.83

Bežne: 38.56 €

Ušetríte 0.73 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Starbucks Brand

Nákupom získate 95 bodov

Anotácia knihy

Scholarly Research Paper from the year 2009 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,7, University of Southern Denmark, language: English, abstract: This project assignment shall provide some insights into the problems Starbucks has to face today, why they occurred and how they might be solved. More specifically this project focuses on the question: why have customer difficulties perceiving values added by Starbucks?

Parametre knihy

Zaradenie knihy Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

37.83

Obľúbené z iného súdka



Osobní odběr Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 59,99 € a
máte doručení zdarma.

Twoja lokalizacja: