Transnational Media Corporation / Najlacnejšie knihy
Transnational Media Corporation

Kód: 06595134

Transnational Media Corporation

Autor Richard A. Gershon

Focusing on the consolidation of players in many aspects of business, including banking, aviation, insurance and mass media, this work discusses the "Transnational Media Corporation" and asks what makes a global corporation global ... celý popis

135.68


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Transnational Media Corporation

Nákupom získate 334 bodov

Anotácia knihy

Focusing on the consolidation of players in many aspects of business, including banking, aviation, insurance and mass media, this work discusses the "Transnational Media Corporation" and asks what makes a global corporation global? And to what extent do TNMCs affect the marketplace of ideas?

Parametre knihy

Zaradenie knihy Książki po angielsku Economics, finance, business & management Economics International economics

135.68

Obľúbené z iného súdka



Osobní odběr Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 59,99 € a
máte doručení zdarma.

Twoja lokalizacja: