3D Engine Design for Virtual Globes / Najlacnejšie knihy
3D Engine Design for Virtual Globes

Kód: 04388777

3D Engine Design for Virtual Globes

Autor Patrick Cozzi

"The first half of the book details the design of a modern 3D graphics engine: a shader-based architecture with an abstract rendering API fed by hierarchical culling and state sorting. The second half of the book upgrades the gene ... celý popis

162.96


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe 3D Engine Design for Virtual Globes

Nákupom získate 403 bodov

Anotácia knihy

"The first half of the book details the design of a modern 3D graphics engine: a shader-based architecture with an abstract rendering API fed by hierarchical culling and state sorting. The second half of the book upgrades the generic 3D engine to a virtual globe engine by adding high precision rendering, accurate globe rendering, vector data rendering, out-of-core rendering, and terrain rendering. The algorithms and techniques in the book are not tied to any particular programming language or rendering API but they will provide concrete examples in C#, OpenGL, and GLSL"--

Parametre knihy

Zaradenie knihy Książki po angielsku Computing & information technology Graphical & digital media applications 3D graphics & modelling

162.96

Obľúbené z iného súdka



Osobní odběr Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 59,99 € a
máte doručení zdarma.

Twoja lokalizacja: