OpenGL Superbible / Najlacnejšie knihy
OpenGL Superbible

Kód: 03014298

OpenGL Superbible

Autor Nicholas Haemel

OpenGL® SuperBible, Seventh Edition, is the definitive programmer's guide, tutorial, and reference for the world's leading 3D API for real-time computer graphics, OpenGL 4.5. The best all-around introduction to OpenGL for develope ... celý popis

56.30

Bežne: 57.74 €

Ušetríte 1.44 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe OpenGL Superbible

Nákupom získate 142 bodov

Anotácia knihy

OpenGL® SuperBible, Seventh Edition, is the definitive programmer's guide, tutorial, and reference for the world's leading 3D API for real-time computer graphics, OpenGL 4.5. The best all-around introduction to OpenGL for developers at all levels of experience, it clearly explains both the newest API and indispensable related concepts. You'll find up-to-date, hands-on guidance for all facets of modern OpenGL development on both desktop and mobile platforms, including transformations, texture mapping, shaders, buffers, geometry management, and much more. Extensively revised, this edition presents many new OpenGL 4.5 features, including compute shaders, texture views, indirect draws, and enhanced API debugging. It has been reorganized to focus more tightly on the API, to cover the entire pipeline earlier, and to help you thoroughly understand the interactions between OpenGL and graphics hardware. Coverage includes A practical introduction to the essentials of realtime 3D graphics Core OpenGL 4.5 techniques for rendering, transformations, and texturing Foundational math for creating interesting 3D graphics with OpenGL Writing your own shaders, with examples to get you started Cross-platform OpenGL, including essential platform-specific API initialization material for Linux, OS X, and Windows Vertex processing, drawing commands, primitive processing, fragments, and framebuffers Using compute shaders to harness today's graphics cards for more than graphics Monitoring and controlling the OpenGL graphics pipeline Advanced rendering: light simulation, artistic and non-photo-realistic rendering, and deferred shading Modern OpenGL debugging and performance optimization Bonus material and sample code are available from the companion Web site, openglsuperbible.com.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Computing & information technology Graphical & digital media applications 3D graphics & modelling

56.30

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: