Často kladené otázky / Najlacnejšie knihy

Často kladené otázky

Vybrali sme pre vás najčastejšie kladené otázky a témy, ktoré vás zaujímajú a nie sú zodpovedané na ostatných stránkach. Ak nenájdete odpoveď ani tu, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu.

Kedy sa mi na Môj účet pripočíta zľava za predchádzajúce nákupy?

Načítanie dodatočnej zľavy záleží od úspešného dokončenia objednávky. Zľava sa teda pričíta v okamihu, keď zákazník má v ruke tovar a my peniaze za tovar.

Ako môžem využiť zľavu za predchádzajúce nákupy?

Pre využitie zľavy je potrebné prihlásiť sa na Môj účet pod rovnakými prihlasovacími údajmi. V opačnom prípade zľava nebude uplatnená, pretože systém nerozpozná, že ste u nás predtým nakupovali.

Čo znamená dotlač knihy?

Ak je pri knihe uvedené, že sa chystá dotlač, znamená to, že knihu momentálne síce nie je možné zohnať, no vydavateľstvo pripravuje dotlač. Ak je termín dotlače známy, je uvedený v detaile knihy. Knihu si môžete predobjednať a akonáhle bude k dispozícii, ihneď vám jej zašleme.

Aký je rozdiel medzi dotlačou a novým vydaním?

Ak sa kniha vypredá a je o ňu stále záujem, prichádza na rad dotlač. Pri dotlači nedochádza v pôvodnom vydaní k žiadnym zásadným zmenám. V prípade nového vydania dochádza u publikácia k zmene EAN kódu a prípadne tiež obálky. Pri odbornej literatúre navyše často dochádza tiež k aktualizácii informácií. Na našich stránkach môžete na stránke knihy vo väčšine prípadov nájsť tiež informáciu, kedy bude znova dostupná.

Môžem u vás nakúpiť titul pri ktorom je uvedené, že nie je dostupný?

Ak je pri knihe uvedené, že nie je dostupná, znamená to, že vydavateľ knihy už nemá na sklade žiadne výtlačky. Preto vám v tejto chvíli knihu nedokážeme zabezpečiť. Titul je nedostupný väčšinou iba v určitom časovom horizonte. Nie vždy sa jedná o trvalý stav. Niektoré kníhkupectvá môžu mať posledné kusy ešte sklade.

Môžete zaistiť aj tituly, ktoré sa nenachádzajú vo vašej ponuke?

Áno. Ak hľadáte titul, ktorý aktuálne neponúkame, nebojte sa nás kontaktovať. Urobíme všetko pre to, aby sme vám knihu čo najskôr zaistili.

Prečo sa vo vašej ponuke zobrazujú aj vypredané knihy?

Knihy nielen predávame, knihy máme predovšetkým radi. A preto chceme byť aj kvalitným zdrojom informácií o knižnom trhu. Ak chcete vyberať iba z dostupných kníh, odporúčame využiť filter vo výpise kníh a zobraziť iba dostupné tituly.

Čo keď po dokončení objednávky objavím ešte niečo, čo chcem objednať?

Objednávku samozrejme môžete kedykoľvek pred skompletizovaním doplniť. Neváhajte kontaktovať našu ústretovú zákaznícku podporu, ktorá vám s úpravou objednávky pomôže.

Ak si objednám viac titulov, ktorých termíny dodania sa líšia, pošlete mi ich postupne alebo naraz?

Štandardne posielame celú objednávku naraz. Ak si teda objednáte viac tovaru s rôznymi dodacími dobami, pošleme vám ich až keď budeme mať k dispozícii všetky. Pokiaľ si budete priať zaslať tovar postupne vo viacerých zásielkach, neváhajte nás kontaktovať. V takom prípade však bude účtované poštovné za každé jednotlivé zaslanie.

To boli najčastejšie otázky, na ktoré sa pýtate a inam sa nám nevošli. Viac sa k jednotlivým témam:

O tomto obchode



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: