51 Tips for the New Office Employee / Najlacnejšie knihy
51 Tips for the New Office Employee

Kód: 17131857

51 Tips for the New Office Employee

Autor A C Antha

Whether you are a first time office worker or a seasoned employee commencing work in a new organisation, 51 Tips for the New Office Employee provides useful information to help you identify and work within both the formal and info ... celý popis

9.41


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe 51 Tips for the New Office Employee

Nákupom získate 23 bodov

Anotácia knihy

Whether you are a first time office worker or a seasoned employee commencing work in a new organisation, 51 Tips for the New Office Employee provides useful information to help you identify and work within both the formal and informal office hierarchies of

Parametre knihy

9.41

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: