Achieving Brand Dominance / Najlacnejšie knihy
Achieving Brand Dominance

Kód: 25462021

Achieving Brand Dominance

Autor Professor Mohamed Zairi

The Question of Brand Dominance In a modern business context the power of competitiveness is no longer based on predictable business models that fulfil the basic needs and requirements of customers. Indeed the power of brand impac ... celý popis

35.23


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Achieving Brand Dominance

Nákupom získate 87 bodov

Anotácia knihy

The Question of Brand Dominance In a modern business context the power of competitiveness is no longer based on predictable business models that fulfil the basic needs and requirements of customers. Indeed the power of brand impact on the ability of busine

Parametre knihy

35.23



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: