Advertising Exposure, Memory and Choice / Najlacnejšie knihy
Advertising Exposure, Memory and Choice

Kód: 06588625

Advertising Exposure, Memory and Choice

Originally presented at the eighth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in Toronto, this book focuses on research examining the effects of advertising exposure on consumer information processing and decision ... celý popis

209.53


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Advertising Exposure, Memory and Choice

Nákupom získate 518 bodov

Anotácia knihy

Originally presented at the eighth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in Toronto, this book focuses on research examining the effects of advertising exposure on consumer information processing and decision making.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

209.53

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: