Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy / Najlacnejšie knihy
Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Kód: 06588829

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

This text focuses on developments at the interface of social cognition and marketing, and develops integrative theoretical frameworks with practical implications. The chapters offer a perspective on consumer-focused strategy - or ... celý popis

154.29


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Nákupom získate 381 bodov

Anotácia knihy

This text focuses on developments at the interface of social cognition and marketing, and develops integrative theoretical frameworks with practical implications. The chapters offer a perspective on consumer-focused strategy - or the effects of marketing stimuli and activities on an integrated system of consumer processes and responses.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Psychology Social, group or collective psychology

154.29

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: