Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer / Najlacnejšie knihy
Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer

Kód: 06734999

Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer

Autor Eti Herman

Intends to provide a systematic method for the understanding, appreciation and evaluation of information needs, which alone can guarantee the value of information to the consumer.

121.34


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer

Nákupom získate 303 bodov

Anotácia knihy

Intends to provide a systematic method for the understanding, appreciation and evaluation of information needs, which alone can guarantee the value of information to the consumer.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library & information services

121.34

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: