Assessing Service Quality / Najlacnejšie knihy
Assessing Service Quality

Kód: 11034411

Assessing Service Quality

Autor Peter Hernon, Ellen Altman, Robert E. Dugan

Academic and public libraries are continuing to transform as the information landscape changes, expanding their missions into new service roles that call for improved organizational performance and accountability. Since Assessing ... celý popis

104.77


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Assessing Service Quality

Nákupom získate 259 bodov

Anotácia knihy

Academic and public libraries are continuing to transform as the information landscape changes, expanding their missions into new service roles that call for improved organizational performance and accountability. Since Assessing Service Quality premiered

Parametre knihy

104.77

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: