Blockbusters / Najlacnejšie knihy
Blockbusters

Kód: 11298375

Blockbusters

Autor Gary S. Lynn, Richard R. Reilly

What Makes a BLOCKBUSTER? More than half of all new products fail in the marketplace. But companies can dramatically improve their odds of success by implementing five key practices -- all within their control. Drs.Gary Lynn and R ... celý popis

16.58

Bežne: 17.28 €

Ušetríte 0.70 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 9 - 13 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Blockbusters

Nákupom získate 41 bodov

Anotácia knihy

What Makes a BLOCKBUSTER? More than half of all new products fail in the marketplace. But companies can dramatically improve their odds of success by implementing five key practices -- all within their control. Drs.Gary Lynn and Richard Reilly share the results of a ten-year research study illustrated by the inside stories of nearly fifty of the most successful products ever created. Lynn and Reilly explain the five keys for companies wishing to develop the next blockbuster. Without these crucial elements a blockbuster new product is virtually impossible: Compelling Product Vision Product Improvisation Information Exchange Senior Management Commitment Teamwork

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

16.58

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: