Branding Masculinity / Najlacnejšie knihy
Branding Masculinity

Kód: 10060030

Branding Masculinity

Autor Elizabeth C. Hirschman

Branding Masculinity examines two ideologies of masculinity - one typifying rural agricultural areas and the other found in urban, business settings. Comparisons are made between these two current forms of masculinity and both sim ... celý popis

97.07


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Branding Masculinity

Nákupom získate 240 bodov

Anotácia knihy

Branding Masculinity examines two ideologies of masculinity - one typifying rural agricultural areas and the other found in urban, business settings. Comparisons are made between these two current forms of masculinity and both similarities and

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social groups

97.07

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: