Brandjam: Humanizing Brands Through Emotional Design / Najlacnejšie knihy
Brandjam: Humanizing Brands Through Emotional Design

Kód: 12322317

Brandjam: Humanizing Brands Through Emotional Design

Autor Marc Gobe

The follow-up to the groundbreaking bestseller "Emotional Branding" presents a powerful new concept from renowned designer and business guru Marc Gobe. Gobe explains how design is the "instrument" companies can use for jazzing up ... celý popis

24.78

Bežne: 26.39 €

Ušetríte 1.61 €


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Brandjam: Humanizing Brands Through Emotional Design

Nákupom získate 61 bodov

Anotácia knihy

The follow-up to the groundbreaking bestseller "Emotional Branding" presents a powerful new concept from renowned designer and business guru Marc Gobe. Gobe explains how design is the "instrument" companies can use for jazzing up a brand--how design puts the face on the brand and creates an irresistible message that connects buyers to the product.

Parametre knihy

24.78

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: