Contribution du Marketing Relationnel à la Gestion du Risque Clients / Najlacnejšie knihy
Contribution du Marketing Relationnel à la Gestion du Risque Clients

Kód: 02017307

Contribution du Marketing Relationnel à la Gestion du Risque Clients

Autor Mustapha El Koraichi

Cet ouvrage présente la contribution du marketing relationnel

119.77


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Contribution du Marketing Relationnel à la Gestion du Risque Clients

Nákupom získate 297 bodov

Anotácia knihy

Cet ouvrage présente la contribution du marketing relationnel

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po francúzsky LITTÉRATURE GÉNÉRALE Essais littéraires

119.77

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: