Corporate Social Responsibility for Valorization of Organizations / Najlacnejšie knihy
Corporate Social Responsibility for Valorization of Organizations

Kód: 18743288

Corporate Social Responsibility for Valorization of Organizations

Autor Lucia Aiello, Rosario Cabrita, María del Pilar Mu?oz Due?as

Examines organisational management through a new perspective that considers corporate social responsibility within the relationship between companies and society. Featuring coverage on a broad range of topics, such as organisation ... celý popis

286.46


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Corporate Social Responsibility for Valorization of Organizations

Nákupom získate 706 bodov

Anotácia knihy

Examines organisational management through a new perspective that considers corporate social responsibility within the relationship between companies and society. Featuring coverage on a broad range of topics, such as organisational innovation, corporate strategy, and cultural enterprises, this book is aimed at professionals, economists, students of business and finance, and policy makers.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business ethics & social responsibility

286.46



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: