Counterintuitivity / Najlacnejšie knihy
Counterintuitivity

Kód: 22505778

Counterintuitivity

Autor Mario van der Meulen

Innovation is a lazy industry word. Often but a label for yet another leadership ambition, another consultant-driven program. Innovation has ceased to be a positive force for change. To reverse this, we need to leverage its design ... celý popis

26.25

Bežne: 27.34 €

Ušetríte 1.10 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Counterintuitivity

Nákupom získate 65 bodov

Anotácia knihy

Innovation is a lazy industry word. Often but a label for yet another leadership ambition, another consultant-driven program. Innovation has ceased to be a positive force for change. To reverse this, we need to leverage its design and value creation fre

Parametre knihy

26.25

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: