Customer intention in selecting Internet banking service in Vietnam / Najlacnejšie knihy
Customer intention in selecting Internet banking service in Vietnam

Kód: 02979151

Customer intention in selecting Internet banking service in Vietnam

Autor Anh Mac, Phong Le

This study investigated determinants of Internet banking service adoption from Hochiminh City customers. Based on Technology Acceptance Model (TAM) and Unified Theory of Acceptance and Use Technology (UTAUT), five independent infl ... celý popis

52.77

Bežne: 58.49 €

Ušetríte 5.72 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Customer intention in selecting Internet banking service in Vietnam

Nákupom získate 131 bodov

Anotácia knihy

This study investigated determinants of Internet banking service adoption from Hochiminh City customers. Based on Technology Acceptance Model (TAM) and Unified Theory of Acceptance and Use Technology (UTAUT), five independent influences were empirically examined to determine significant factors affect customers' intention toward online banking usage. The results will benefit bank executives as providing recommendations to improve, develop their strategies to increase the Internet banking adoption rate.

Parametre knihy

52.77

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: