Data Mining for Design and Marketing / Najlacnejšie knihy
Data Mining for Design and Marketing

Kód: 04216919

Data Mining for Design and Marketing

Autor Yukio Ohsawa

Through the techniques of data mining, this book demonstrates how to effectively design business processes and develop competitive products and services. It discusses how data mining can identify valuable consumer patterns, which ... celý popis

319.50


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Data Mining for Design and Marketing

Nákupom získate 789 bodov

Anotácia knihy

Through the techniques of data mining, this book demonstrates how to effectively design business processes and develop competitive products and services. It discusses how data mining can identify valuable consumer patterns, which aid marketers and designers in detecting consumers' needs.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Computing & information technology Databases

319.50

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: