De-Convergence of Global Media Industries / Najlacnejšie knihy
De-Convergence of Global Media Industries

Kód: 06681067

De-Convergence of Global Media Industries

Autor Dal Yong Jin

Convergence has become a buzzword, referring on the one hand to the integration between computers, television, and mobile devices or between print, broadcast, and online media and on the other hand, the ownership of multiple conte ... celý popis

243.01


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe De-Convergence of Global Media Industries

Nákupom získate 601 bodov

Anotácia knihy

Convergence has become a buzzword, referring on the one hand to the integration between computers, television, and mobile devices or between print, broadcast, and online media and on the other hand, the ownership of multiple content or distribution chan

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

243.01



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: