Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design / Najlacnejšie knihy
Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design

Kód: 10804298

Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design

Autor Victor S. Yocco

KEY SELLING POINTS Provides insight into creating powerful user focused design Approachable to readers at all stages of their careers Empowers readers to think critically AUDIENCE Web designers, UX designers, Technical architects ... celý popis

33.27

Bežne: 35.05 €

Ušetríte 1.77 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design

Nákupom získate 84 bodov

Anotácia knihy

KEY SELLING POINTS Provides insight into creating powerful user focused design Approachable to readers at all stages of their careers Empowers readers to think critically AUDIENCE Web designers, UX designers, Technical architects and anyone involved in customer facing digital products will benefit from the book.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Computing & information technology Graphical & digital media applications Web graphics & design

33.27

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: