Kód: 18389138
Digital Doesn't Matter: (and other advertising heresies)
540] pages of insights from the world's leading Mad Men] Apathetic. Numb. Overwhelmed. Those aren't consumers. They're ad professionals. Radical shifts in advertising have reached a critical point - sucking craft, quality, ... celý popis
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Digital Doesn't Matter: (and other advertising heresies)
Nákupom získate 73 bodov
Anotácia knihy
540] pages of insights from the world's leading Mad Men] Apathetic. Numb. Overwhelmed. Those aren't consumers. They're ad professionals. Radical shifts in advertising have reached a critical point - sucking craft, quality,
Parametre knihy
- Celý názov: Digital Doesn't Matter: (and other advertising heresies)
- Autor: Josh Sklar, Ruth Mills, Jeff Goodby
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 564
- EAN: 9780692226858
- ISBN: 0692226850
- ID: 18389138
- Nakladateľ: Heresy Press, LLC
- Hmotnosť: 743 g
- Rozmery: 229 × 152 × 29 mm
- Dátum vydania: 07. July 2014