Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands / Najlacnejšie knihy
Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands

Kód: 43387853

Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands

Autor Wilson Ozuem, Silvia Ranfagni, Michelle Willis

Digital transformation has fundamentally redefined consumers' expectations and needs in the ever-changing computer-mediated marketing environment. Yet, the influence of digital transformation on the behaviour of fashion and luxury ... celý popis

252.27


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands

Nákupom získate 623 bodov

Anotácia knihy

Digital transformation has fundamentally redefined consumers' expectations and needs in the ever-changing computer-mediated marketing environment. Yet, the influence of digital transformation on the behaviour of fashion and luxury brand consumers remains overlooked. While some brands have embraced the integration of multiple digital tools and systems and have successfully combined human and automation systems to deliver interactive and engaging experiences, others still face significant challenges in doing so. This book re-evaluates the diffusion and positioning of fashion and luxury brands following the impact and disruption of digital transformations, particularly on existing omni-channel models and touchpoints and consumer behaviours. By exploring the importance of digital transformation and discussing the benefits and challenges it has created for the fashion industry, this book provides insights into the role of various digital technologies, systems and strategies in generating and maintaining brand value and equity, customer engagement and experiences and connecting the marketplace and market-space.

Parametre knihy

252.27

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: