Kód: 25649571
Do They Care?: The One Question All Brands Should Ask Themselves, Continually.
Strong brands have people who care-but not by luck or accident. Strong brands nurture care from all the people who are material to their success. You can too. This book will show founders, senior executives, or branding, marketing ... celý popis
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Do They Care?: The One Question All Brands Should Ask Themselves, Continually.
Nákupom získate 25 bodov
Anotácia knihy
Strong brands have people who care-but not by luck or accident. Strong brands nurture care from all the people who are material to their success. You can too. This book will show founders, senior executives, or branding, marketing, and human resources lead
Parametre knihy
- Celý názov: Do They Care?: The One Question All Brands Should Ask Themselves, Continually.
- Autor: Douglas Spencer
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 114
- EAN: 9781986318570
- ISBN: 1986318575
- ID: 25649571
- Nakladateľ: Createspace Independent Publishing Platform
- Hmotnosť: 163 g
- Rozmery: 229 × 152 × 6 mm
- Dátum vydania: 07. March 2018