Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way / Najlacnejšie knihy
Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way

Kód: 09491440

Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way

Autor Joseph Michelli

Offers a look at how Mercedes-Benz transformed itself into a best-in-class, customer-obsessed organization. This book reveals how leaders within the organization drove the transformation of the operational and cultural environment ... celý popis

41.69

Bežne: 41.74 €

Ušetríte 0.05 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way

Nákupom získate 104 bodov

Anotácia knihy

Offers a look at how Mercedes-Benz transformed itself into a best-in-class, customer-obsessed organization. This book reveals how leaders within the organization drove the transformation of the operational and cultural environments at Mercedes-Benz through their strategic vision.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

41.69

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: