Economic Implications of Advertising (RLE Advertising) / Najlacnejšie knihy
Economic Implications of Advertising (RLE Advertising)

Kód: 10042493

Economic Implications of Advertising (RLE Advertising)

Autor Otto John Firestone

Is advertising a factor that contributes to rising costs and prices? This study, commissioned to answer just that question by the Institute of Canadian Advertising, examines the effect of advertising on the Canadian economy, on bu ... celý popis

74.10


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Economic Implications of Advertising (RLE Advertising)

Nákupom získate 183 bodov

Anotácia knihy

Is advertising a factor that contributes to rising costs and prices? This study, commissioned to answer just that question by the Institute of Canadian Advertising, examines the effect of advertising on the Canadian economy, on business, the consumer, c

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Education Organization & management of education

74.10

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: