Fashion Branding and Consumer Behaviors / Najlacnejšie knihy
Fashion Branding and Consumer Behaviors

Kód: 05259358

Fashion Branding and Consumer Behaviors

Autor Tsan-Ming Choi

Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review and original research on the mutual influence of branding strategies and consumer response. Contributors use multiple methods to analyze consum ... celý popis

152.14


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Fashion Branding and Consumer Behaviors

Nákupom získate 376 bodov

Anotácia knihy

Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review and original research on the mutual influence of branding strategies and consumer response. Contributors use multiple methods to analyze consumers' psychosocial needs and the extent that their fulfillment goes beyond the usefulness or value of the items they purchase as well as the fashion industry's means of communicating brand identity and enhancing brand loyalty. Along the way, these studies raise important questions about consumer behaviors, consumer welfare, environmental ethics and the future of consumer research. Included in the coverage: §A symbolic interactionist perspective on fashion brand personality and advertisement response. §Optimizing fashion branding strategies in a fluctuating market. §An analysis of fashion brand extensions by artificial neural networks. §Domestic or foreign luxury brands? A comparison of status- and non-status- seeking teenagers. §The impact of consumers need for uniqueness on purchase perception. §How brand awareness relates to market outcome, brand equity and the marketing mix. §A breakthrough volume on the complexities of how and why we buy, Fashion Branding and Consumer Behaviors will captivate researchers and practitioners in the fields of consumer psychology, marketing and economics.§

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

152.14

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: