Generation M / Najlacnejšie knihy
Generation M

Kód: 02395066

Generation M

Autor Shelina Janmohamed

There is a segment of the world's 1.8 billion Muslims that is more influential than any other, and will shape not just the future of Muslims, but also the world around them. The Arab spring - though in many ways thwarted - has nev ... celý popis

26.88

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Generation M

Nákupom získate 67 bodov

Anotácia knihy

There is a segment of the world's 1.8 billion Muslims that is more influential than any other, and will shape not just the future of Muslims, but also the world around them. The Arab spring - though in many ways thwarted - has nevertheless raised the prospect of a segment of Islamic societies which has an eye on the future of the Muslim world. Who are they? What drives them? The growing consumer power of Muslims, young Muslims in particular, is a trend that cannot be ignored. This new generation of Muslims are a tech-savvy, self-empowered, youthful group who believe that their identity encompasses both faith and modernity. For these Muslims, their faith affects everything, informing the way they consume, interact, work, and spend their leisure time. Shelina Janmohamed here explores this growing cultural phenomenon, at a time where understanding the mindset of Muslim youths, and what drives them, is critical. Exploring fashion magazines, to social networking and everyday consumer choices, this book shows how these young Muslims are not only adapting to Western consumerism, but reclaiming it as their own. Based on groundbreaking and extensive research undertaken by Ogilvy Noor, the world's first bespoke global Islamic branding practice, Janmohamed provides a unique and timely insight into the lives, and future, of the contemporary, global Muslim population.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social groups

26.88

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: