Global and Multinational Advertising / Najlacnejšie knihy
Global and Multinational Advertising

Kód: 06591210

Global and Multinational Advertising

Includes analyses of methodological issues, theoretical investigations of cultural and social values and their implications for marketing specialists, studies of gender- and sub-culture specific advertising, and investigations of ... celý popis

24.08


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Global and Multinational Advertising

Nákupom získate 59 bodov

Anotácia knihy

Includes analyses of methodological issues, theoretical investigations of cultural and social values and their implications for marketing specialists, studies of gender- and sub-culture specific advertising, and investigations of advertising efforts in several different international markets.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

24.08

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: