Global Marketing Co-Operation and Networks / Najlacnejšie knihy
Global Marketing Co-Operation and Networks

Kód: 06742076

Global Marketing Co-Operation and Networks

Autor Leo Paul Dana

Explains how and why former competitors are now joining forces and provides a framework for understanding changes in global business. Features both empirical research and conceptual studies, examining the impact of internationaliz ... celý popis

62.24


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Global Marketing Co-Operation and Networks

Nákupom získate 153 bodov

Anotácia knihy

Explains how and why former competitors are now joining forces and provides a framework for understanding changes in global business. Features both empirical research and conceptual studies, examining the impact of internationalization on entrepreneurs, smaller firms, and multinational giants. Some topics discussed are the global reach of symbiotic

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management

62.24

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: