Globalization, Culture, and Branding / Najlacnejšie knihy
Globalization, Culture, and Branding

Kód: 02096062

Globalization, Culture, and Branding

Autor Carlos J Torelli

With globalization, the marketplace is becoming increasingly complex for marketers to navigate, bringing dramatic changes to both the supply (i.e., brands that are offered) and demand (i.e., consumers' values and desires) sides of ... celý popis

201.98


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Globalization, Culture, and Branding

Nákupom získate 499 bodov

Anotácia knihy

With globalization, the marketplace is becoming increasingly complex for marketers to navigate, bringing dramatic changes to both the supply (i.e., brands that are offered) and demand (i.e., consumers' values and desires) sides of markets. A proliferation of global brands from developed and emerging economies brings diverse cultures to a consumer population that is also growing culturally diverse. Torelli illustrates how marketers can take advantage of these seismic changes and leverage cultural equity for building iconic brands in the era of globalization. Drawing from novel theoretical insights into social psychology, cultural psychology, and marketing, Globalization, Culture, and Branding provides guidelines for imbuing brands with culturally symbolic meanings that can create deep psychological bonds with multi-cultural consumers. Unlike past publications that conducted broad reviews of international or global marketing best-practices, Torelli's book zooms in on the issues involved in growing and protecting brand equity in multi-cultural markets.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

201.98

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: