H2H Marketing / Najlacnejšie knihy
H2H Marketing

Kód: 41934760

H2H Marketing

Autor Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch, Uwe Sponholz, Maximilian Haas

H2H Marketing focuses on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. Following the authors successful b ... celý popis

136.25

Bežne: 136.26 €

Ušetríte 0 €


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 3 - 5 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe H2H Marketing

Nákupom získate 337 bodov

Anotácia knihy

H2H Marketing focuses on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. Following the authors successful book on H2H Marketing, this book brings foward selected case studies showcasing various aspects of the concept, its fundamental eleemnts, and its implementation.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

136.25



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: