Kód: 10043392
Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research
First published in 1991. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research
Nákupom získate 697 bodov
Anotácia knihy
First published in 1991. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Society & social sciences
Sociology & anthropology
Sociology
- Celý názov: Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research
- Autor: Nicholas W. Jankowski, Klaus Bruhn Jensen
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Pevná
- Počet strán: 288
- EAN: 9781138134867
- ISBN: 9781138134867
- ID: 10043392
- Nakladateľ: Taylor & Francis Ltd
- Hmotnosť: 453 g
- Rozmery: 216 × 138 × 18 mm
- Dátum vydania: 22. December 2015
Obľúbené z iného súdka