Kód: 09460002
Handbook of Research on Global Competitive Advantage through Innovation and Entrepreneurship
"This book explores the emergence of new ideas and opportunities in various markets and provides organizational leaders with the tools they need to take full advantage of those opportunities, focusing on economic growth in a fast- ... celý popis
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Handbook of Research on Global Competitive Advantage through Innovation and Entrepreneurship
Nákupom získate 1228 bodov
Anotácia knihy
"This book explores the emergence of new ideas and opportunities in various markets and provides organizational leaders with the tools they need to take full advantage of those opportunities, focusing on economic growth in a fast-paced environment"--
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
Entrepreneurship
- Celý názov: Handbook of Research on Global Competitive Advantage through Innovation and Entrepreneurship
- Autor: Luis M Farinha, Joao J. M. Ferreira, Helen Lawton Smith
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Pevná
- Počet strán: 662
- EAN: 9781466683488
- ISBN: 9781466683488
- ID: 09460002
- Nakladateľ: Idea Group,U.S.
- Hmotnosť: 2159 g
- Rozmery: 229 × 152 × 43 mm
- Dátum vydania: 30. April 2015
Obľúbené z iného súdka